Cafebures

Tomate 24 hores al cafè burès

02 de maig 2007

La fira d'abril

Doncs sí!!!!

Els reportes del Tomate es van desplaçar a la fira d'abril per veure que s'hi movia per allà. Com podeu veure no ens vam poder resistir a la gastronomia local (patates braves i pescaito frito) amb la corresponent clavada de punyal a l'esquena a l'hora de pagar!!!!


Després de veure moltes sevillanes, peinetas, gitaneo i d'uns quants "rebujitos" (fino + seven up). No ens vam poder resistir a "integrar-nos", pero encara esperem que la Núria ens balli unes sevillanes!!!!!








Per cert...... Apunto aquí i que quedi per l'eternitat: La Núria i l'Alba es van proposar "para ya!" apuntar-se a fer un curs de sevillanes per a l'any que bé, delir-nos amb uns quants balls sobre el tablao!

Seguirem informant

Etiquetes de comentaris: ,

1 comentaris:

  • A la/es 1:42 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

    Veig que li treus rendiment al nou mobil eh? xDDDDDDDD

    Aixi m'agrada informant al personal!!

    Ole ole i jo que em pensava que la Nuria em prenia el pel quan em va dir que venia d el a Feria..

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici