Cafebures

Tomate 24 hores al cafè burès

19 de març 2007

Seguidament fotos ^^

Em sento molt orgullos de vatros, per un cop no sembleu ni mongolitos ni retrassats mentals i encara que sembli mentida diria que heu quedat be a totes les fotos ^^

joasjaojojsaojasojojsaojsojsa per a que despres digueu que sempre poso les fotos on quedeu com el cul.
























El que falta es una foto de la Fregoneta los gitanos eh? tremendo els 9 alla dins tremendoooooo

Jessi> va baixem tots de cop que aixi causem mes impresio xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <-- com els tanos
Edu: Te puedo chupar los dedos? <-- La frase de l'any
Jessi> Ens tenim que fer amics d'enanitos aixi semblarem mes alts. <-- sin precio
Tere: ahhhh se llama botellita por que te lo ponen de una botellita <-- inspiracio divina que va tenir
Andreu:Mhe colat al labavo de les dones i una tia m'ha fet fora. <- Si es que etamos creando un MONSTRUO
Segurata: es pot saber que esteu fent? Ramu> parlant per telefon que no ho veus Jaume> jsa0saj0asj0sa0jsa Ramu> a vere si no podrem correr per aqui a hombros d'algu que em fa mandra caminar
Cambrera: no se catalan y soy de blbao y no se euskera <-- ole tu incultura nena...
Edu & Andreu> hazle fotos sobando que las pondremos en la web <-- les fotos les penjo JO xDDDDDDD
Andreu> ja aconseguire el mbl de la carla i li enviare aquesta foto <---Sobre el meu cadaver
David> bjrbjrbjlaliebeh <-- de la taja que duia no se'l entenia xDDD

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici