Cafebures

Tomate 24 hores al cafè burès

16 de març 2007

La foto del millon! ( la bona xD )

Doncs si, Sara tenies rao i havia posat la foto que no era, en aquesta sortiu decents, l'altre era la que sortieu com el cul.

Res com fer un copy & paste xDDDD



Dissabado genial!

En serio mira que avui m'esperava el tipic dia de concertillo warro de la fuga a bcn pero ha estat de muerte mil, despres del concert xino cutre i PATAM pel carrer ens trobem el CANTANT DE LA FUGA i com no la Sara i la Jessi han flipat mandarinas²!!!!

Diria que el Shock que ha tingut la sara encara li dura perque era per veure-la en serio la tia alla o_O_O_OO_O_O_ flipava en colores 3 dimensiones xDDDDDDDDDDDDDDD

Aqui poso foto que deixa testimoni grafic de la flipada de les dues bandarres i el pobre cantant ( que ni zorra idea de com es diu ) que deia acollonit que ens les emportessim j0asj0ajs0asj0asj0asja0sajsas

Pd: TREMENDO!!!!!!!

2 comentaris:

  • A la/es 11:00 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

    La puta Ramu!Si que em vaig quedar flipant, però no saps la ràbia que em fa saber que quan vegi a algú que m'encanta reaccionaré així de estúpida.Que no era joooooo!!!!!!!!No li vaig dir ni una paraula, només que si ens feia dos petons,res més.En canvi la Jesi (per cert, menys mal d'ella que si no no es parael tio) dale que dale, no callava,jajaja.No tengo palabras, genial! I que guapu és!!!!!!

     
  • A la/es 4:11 a. m. , Anonymous Anònim ha dit...

    xDDDDDD si ja ho deia jo que estaves en estat de shock j0asj0ja0j0asj0a nah dona que va ser allo de es ell es ell es ell? i despres 10 minuts de parra intensos, el proxim cop veuras com la lies on sigui.

    Pd: SOPARILLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici