Cafebures

Tomate 24 hores al cafè burès

11 de març 2007

Somnis amb el cafe al completo!!!!!!!

Dons despres del concert somnis del pal va anem-hi que es gratis i ens trobem a TOT el cafe ajs0ja0s0aj0sj0as0jaj0sas
Son les 6:30 del mati i com super friki que soc em dedicare a posar unes fotillos jur jur
A mes aixi no les posare amb el resacon i com vaig pedorro perdut posare comentaris macos para pa pa paaaaaaaaaaaaa!!!

Al final sera cert el que diuen que quan mamo em poso manso

Vamonoooooooooohhhhhhhh




Aqui el trio calavera in action!!!!! ( em falta espai per posar coses bones d'aquest parell de mal paridos o sigui que me les quedo per mi :P foteu-vos )



Los Entupinados de la vida com sempre entupinandose xDDDDDD el desentupinador que los desentupine buen desentupinador sera ( 10 minuts per posar aixo que lo sepais joder ¬¬ )



Una Eli & Nuria que hem flipat de que estigues aquesta ultima a somnis i lo be que s'ho ha passat!!! que la peligrosa al volante ( pregunteu-li ho a l'Alba ) sempre diu que a somnis s'avorreix ps ps pssssssss
Pd: Vareu fer parte amistos al final?¿? ( si no ho dic rebento xDDDDDDD)



Foto general bla bla bla...



El senyor que me duermo en sielu ( alias negrot ) i l'isaac que tinc com 15 fotos on surt fent mueques.... vai atela mamons xD



Un Jordi i una Eli fent la tipica pose de foto...



Una altra foto general bla bla bla...



Jo mateix serenissim com de costum, es que a vegades em faig por a mi mateix d'aguantar tantes hores de parranda sense beure ni gota d'alkohol ^^ ( m'estava encenent un piti al reves mentres escric aixo xDDDDDDD)



Aqui les gintanotes borratxines amb la farticia de turno de l'Andreu ^^ va que es la Tere i la Cris amb la tajilla ^^, per ser de barcelona s'han passat al lado oscuro del tomate rapidament ( Tere a la que te despiertes quiero las fotos de tu camara ok? )



La extraña pareja... es diuen de tot, s'estimen, s'odien, los amantes de teruel?¿ psss en el fons diria que estan fets l'un per l'altre el que passa que el orgullo les puede per aixo sempre estan remugant xDDDDDD
fan parelleta oi ? ... quan anem de casament???¿?¿?¿? jur jur



Foto general 2 bla blabalal o era la 3 ?¿?¿?¿ ( 6:56 am telita jo aqui posant fotos que a aquest pas es faran les 8 del mati, si no baixo al cafe es que encara poso fotos xDDDDDDDDDDD )

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici