Cafebures

Tomate 24 hores al cafè burès

05 de maig 2008

Gora Euskadi!

Dons el Tomate se n'ha anat de pont a Euskadi! impresionant tot el que el visitat ( i les tajades besties que hem pillat )

En serio es recomanable 100%
De moment poso les 4 fotos que vaig fer a la espera de que la Laiona em passi les seves.
























Agrair que l'Anna i la Carla ens adoptessin a la seva semi-mansio a 5 minutets de la platja !!!!!!!!!!!!!!

I la ruta turistica que ens va fer l'Anna no te preu ^^

Proximament mes !

Pd: no em funciona el flaix i al final ja no feia ni fotos... feu bote i regaleu-me una camara no?

2 comentaris:

  • A la/es 9:53 p. m. , Blogger Ramu ha dit...

    Ains quina mig depre que porto a sobre :___

    Si si es un push pop el que te la laia a la ma, es que alla encara en venen xD

     
  • A la/es 6:49 p. m. , Anonymous Anònim ha dit...

    Hola!! Que consti que jo vaig fer molta bondat i res de tajes... Em vaig quedar a casona a cuidar-me que ja em toca... Aa, el Ramu i l'Andreu... NO COMMENT!!

    Un petonet, aviat us passo les fotillos! *LAIONA*

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici