Cafebures

Tomate 24 hores al cafè burès

12 de febrer 2007

Donde las dan las toman no?



Cagum la puta!!!!

Pi Pi Pi trucada de la Carla:

Va que inauguran la discoteca esa nueva en Barcelona del grupo de Menfis & Eibisi te vienes? -- pus va a ser que si. lanu que sepas que som persones no grates al eibisi que el estilista com no ens tenia prou mania despres de la rallada d'ahir al igual ens hi deixa tornar a entrar en la vida xDDDDDDDDDD

Genial entrada gratuita & consumicio by the face!!! es deia Loop o algo aixi no? xDDDDDDDDD

Mentres ens encardavem de l'Andreu ( per no variar ) els mal paridos tenien pensaments malignes usease AMAGAR-ME EL COTXE!!!!!!!

PERO FILLS DE LA GRAN MARRANA UNA MICA MES I EM DONA UN XUNGAZO QUAN NO TROBAVA EL COTXE AL CARRER PERO MALAGENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Total que ja tenim video de l'Andreu sense ferros, jo tinc el cotxe i avui Dilunes una resaca que em moro.... xDDDDDDDDDDDDDD

Malo maloso de la Setmana el Lanu que mentres em venia l'atac de cor per que no veia el cotxe el cabron es rajava mil i tots els altres fills de puta cabrons que tambe estaveu en el ajo ¬¬ ale que descansat que m'he quedat

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici