Cafebures

Tomate 24 hores al cafè burès

06 de desembre 2006

Ueh Cristian Varela powah!



Aqui una Sara & me a la cova... avui remember session de techno.. CRISTIAN VARELA a menfis... la warra aquesta no ha volgut venir i no sap pas el que s'ha perdut...

Total que per variar he liat a l'andreu i l'andreu m'ha liat a mi... Botellita ( que era tremenda tot s'ha de dir..) i menfis amb tota la xusma...

A la ma dreta coca... a la ma esquerra pastilles... i jo fidel als meus principis... Visca els cubates!!!!!!!!!!!!

( negare haver escrit aixo que lo sepais pero..... Andreu de merda ole ole ole i ole ok? FETIVALACO!!!!!!!!!!! moltes merces ^^)


Pd: Entrar a menfis a les 5 del mati i liar-la amb els segurates per donar un puto cd a la Carla..... Sin comentarios.
2:00 AM individuo: No si jo vaig amb ell ( per no pagar i no fer cua ) xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mal parido :P

Apa al catre i tal, que aixo es de pena que escric per que no us queixeu.... xDDDDDDDDD

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici